Klachtenafhandeling
Tandartsenpraktijk Acacialaan streeft naar een voortdurende goede zorg en de verbetering hiervan. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Ondanks onze inzet en aandacht voor de praktijk en de patiënten kan dit soms anders verlopen. Wij stellen het zeer op prijs dat u, uw bevindingen met ons blijft delen positief en negatief. Alleen op deze manier kunnen wij hier aan werken en zoeken naar een passende oplossing.
Indien u niet tevreden bent
Uw klacht, opmerking of suggesties kunt u kenbaar maken bij onze balie of de behandelaar zelf. Telefonisch is het ook mogelijk om contact op te nemen ( 075-6211345) of u gebruikt het online klachtenformulier hieronder. Na het invullen van het klachtenformulier op onze website, zal de praktijk contact met u opnemen om de klacht/vraag te beantwoorden.
Klachtenregeling
Wij proberen samen met u een oplossing te vinden. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan is het goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de KNMT klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten
De klachtenregeling van deze tandheelkundige beroepsorganisaties voldoen aan de eigen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgverlener stelt. KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kunt u opvragen bij de KNMT, postbus 2000, 3430 CA Nieuwengein. ( www.knmt.nl) en op ( www.ant-online.nl) . Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt ( TIP), 0900-2025012 (€0,90 p/m)